Delen-Nieuws

Delen Private Bank driemaal bekroond op Euromoney Awards 2021

11 februari 2021 | Delen-Nieuws

Euromoney, een gezaghebbend vakblad voor de financiële sector, reikt elk jaar prijzen uit aan banken in verschillende categorieën. Dit jaar viel de eer te beurt aan Delen Private Bank, tot driemaal toe.

Delen Private Bank - Best Private Bank

Delen Private Bank, Belgische winnaar in drie categorieën

  • Belgium's best private bank for Next-Generation Service
  • Belgium's best private bank for Technology- Innovative or Emerging Technology Adoption
  • Belgium's best private bank for Super Affluent Clients (US$ 1 million to US$ 5 million)

Deze prijzen bevestigen onze deskundigheid en de kwaliteit van onze aanpak én van onze medewerkers. Het voorbije jaar was ook gekenmerkt door een aantal belangrijke mijlpalen in de technologische evolutie van Delen Private Bank. Dat is goed nieuws voor u, onze klant. Innovatie en professionele expertise laten toe om beter in te spelen op de vragen die voorliggen.

Private banking zoals u het wilt

"Deze prijzen maken ons bijzonder trots, waarderen onze dagelijkse inspanningen en stellen ons gerust in onze koers ", stelt Alexandre Delen, directielid en hoofd van de informaticadienst. "Alle afdelingen van onze organisatie - zowel IT als relatiebeheerders - zetten zich in om de best mogelijke service aan onze klanten te verlenen."

Alexandre Delen
Alle afdelingen van onze organisatie - zowel IT als relatiebeheerders - zetten zich in om de best mogelijke service aan onze klanten te verlenen.
Alexandre Delen - Directielid en hoofd IT

Innovatie ten dienste van families

Een veilige en efficiënte service, ondersteund door innovatieve technologie, dat maakt het verschil voor onze klanten. U volgt gemakkelijk al uw financiële zaken op via de Delen app of Delen OnLine, onze Delen OnLine Services. Bovendien gaat het vermogensbeheer altijd samen met persoonlijke begeleiding op lange termijn. Het is essentieel om te anticiperen op toekomstige behoeften en de overdracht van activa aan de volgende generatie goed voor te bereiden. Uiteindelijk gaat het om het bereiken van één doel: financiële gemoedsrust voor onze klanten. Delen Family Services, ontwikkeld door onze teams, is hiervan de beste illustratie: alle klanten krijgen een overzicht dat de verschillende aspecten van het familiepatrimonium in kaart brengt. Zo is het mogelijk om de evolutie ervan over de jaren heen te analyseren en een gepaste planning te overwegen. Digitalisering, innovatie en persoonlijke begeleiding door onze relatiebeheerders leiden tot een succesvol vermogensbeheer voor families.

Word klant

Digitaal, efficiënt en veilig klant worden. Zodra u zich heeft ingeschreven, leren wij u graag beter kennen in een persoonlijk gesprek.

Word klant
 
 
Nederlands
Nederlands Français