In de nieuwe advertentiecampagne spelen onze waarden de hoofdrol

30 januari 2019 | Corporate

 

"Ook wat je niet ziet, is vaak van onschatbare waarde."

De lezer ziet een opvallende witte cirkel die de rest van een illustratie verbergt. Wat gebeurt daar? Het gaat om wat je niet kunt zien. Tijdens een gesprek tussen klant en relatiebeheerder draait alles om integriteit, discretie, vertrouwen en de personal touch. Die waarden behoren tot het DNA van Delen Private Bank, ze vormen het kompas voor alles wat wij doen. 

"Zoals het juiste woord of een comfortabele stilte. Of één en al oor voor wat gezegd wordt. Aandacht voor de grootste dingen en voor details die het verschil maken."

De volgende lijnen maken de boodschap concreet. Door met contrast te spelen, wordt de boodschap extra krachtig en subtiel: het gaat over stilte én spreken, over de belangrijke zaken én de details. De lezer krijgt een idee van hoe een klant bij ons zulk gesprek beleeft. En hoe zijn vertrouwen groeit, in een huiselijke omgeving en in een warme sfeer. Dat is wat wij bedoelen met: de klant centraal zetten.

"Daaraan herkent u de ziel van onze bank"

De laatste zin bevestigt onze eerdere boodschap: onze aanpak is onlosmakelijk verbonden met onze waarden, onze identiteit. Met onze ziel dus.

De campagne maakt gebruik van illustraties in plaats van foto's. Toch blijft de Delen-stijl heel herkenbaar. Het interieur is warm en stijlvol aangekleed, en wellicht treft u er ook design- en vintagestukken van Belgische kunstenaars aan. Is er misschien een verwijzing naar Hergé? Hoe dan ook, de passie voor kunst en design komt in de illustratie goed uit de verf.

 
 
Nederlands
Nederlands Français