Digitaal

Digitale innovatie van Delen Private Bank wordt bekroond

29 november 2017 | Digitaal

In 2016 werd de app van Delen Private Bank gelanceerd. Er ging heel wat research aan vooraf en ook na de lancering luisterden we graag naar de feedback van de gebruikers. Een aanpak van continue optimalisatie die loont. Delen Private Bank werd namelijk door het internationale businessmagazine CFI.co bekroond tot Best Digital Private Bank in België. Paul De Winter, CEO van Delen Private Bank, geniet zichtbaar na.

Met de complimenten van de jury

Aanleiding van die bekroning was de nieuwe Delen app die elke klant in real time veilig en comfortabel door zijn beleggingsportefeuille laat bladeren. Of in de woorden van de jury: ‘de Delen app voegt een uitstekende digitale dimensie toe aan de reeds gekende services van de bank.’

‘Dat zijn mooie woorden’, knikt Paul De Winter, CEO van Delen Private Bank, ‘vooral omdat we onze app volledig in huis ontwikkeld hebben. En om in lijn te blijven van onze “goede huisvader”-strategie, wilden we deze app zo menselijk en toegankelijk mogelijk maken. Die aanpak wordt duidelijk geapprecieerd.’ Door de jury, maar ook door de gebruikers zelf, want al bijna 6.000 klanten gebruiken de app intussen.

‘Dat menselijke karakter hebben we intussen zelfs nog versterkt, want onze klanten kunnen vanuit de app ook veilig en gemakkelijk berichten sturen naar de bank. Berichten waarvan u bovendien ook weet dat ze enkel gelezen worden door uw eigen vertrouwenspersoon bij Delen Private Bank.’
Transparantie, eenvoud en veiligheid met de Delen app.

‘De erkenning van zo’n award is natuurlijk fijn’, bevestigt Paul De Winter, ‘maar het doet ons vooral plezier dat onze klanten de app gebruiken én blijven gebruiken. Dat zegt iets over het gebruiksgemak ervan, dus alle lof voor ons toegewijd IT-team dat er een bijzonder staaltje efficiëntie van gemaakt heeft. Het IT-team is ook tot het uiterste gegaan om de veiligheid van de app te garanderen. We blijven ook continu verderwerken aan de app en nemen alle feedback van onze gebruikers mee. Zo wordt de app steeds meer een persoonlijk hulpmiddel op maat van elke klant.’

"In de woorden van de jury: ‘de Delen app voegt een uitstekende digitale dimensie toe aan de reeds gekende services van de bank.'"
 
 
NL
NL FR EN